لوگو نودیسک

با نودیسک (فضای ذخیره سازی ابری) داده ها و فایل هایتان را در مکانی که همواره بتوان به آن دسترسی داشت ذخیره کنید.

اطلاعات تماس
مقالات

ویژگی های مهم در انتخاب بهترین فضای ذخیره سازی ابری

انتخاب بهترین فضای ذخیره سازی ابری

با توجه به پیشرفت تکنولوژی و افزایش حجم داده ها کاربران نیاز ویژه ای به یک فضای ذخیره سازی خارجی و در دسترس و ایمن برای اطلاعات خود دارند. اما انتخاب بهترین فضای ابری از بین ارائه دهندگان سرویس های ابری , خرید فضای ابری کار سختی می باشد . ارائه دهندگان فضای ذخیره سازی ابری تعدادی ویژگی و قابلیت را ارائه می دهند تا مشتریان خود را هم قابل اعتماد و هم کارآمد تجربه کنند. در این مقاله برخی از مهم ترین ویژگی های فضای ابری آورده شده است  و در آخر بهترین فضای ابری ایرانی و خصوصیات آن معرفی می شود.

ویژگی های مهم در انتخاب فضای ذخیره سازی ابری

پشتیبان گیری خودکار

پشتیبان‌گیری خودکار راحتی پیکربندی کارهای پشتیبان‌گیری را برای انجام بر اساس زمان و تاریخ از پیش تعیین شده ارائه می‌دهد. این ویژگی نیاز کاربر به یادآوری اجرای دستی کار را کاهش می دهد. پس از پیکربندی این ویژگی، می توانید مطمئن باشید که یک کپی از داده های شما در حساب آنلاین شما ذخیره می شود.

در صورتی که کامپیوتر خود را در میانه کار پشتیبان گیری خاموش کنید، پس از روشن شدن مجدد رایانه، به طور خودکار از سر گرفته می شود.

پشتیبان گیری افزایشی

قابلیتی که تضمین می‌کند تنها فایل‌هایی که اصلاح شده‌اند یا به تازگی ایجاد شده‌اند، از آخرین نسخه پشتیبان در فضای ذخیره‌سازی ابری شما ذخیره می‌شوند. این ویژگی از این جهت حائز اهمیت است که کارآمد وسریع است، همچنین فضای گرانبها را از تلف شدن اسناد تکراری نجات می دهد.

آرشیو فایل

بدون این ویژگی، فایل های قدیمی به طور خودکار حذف شده و با نسخه های جدیدتر جایگزین می شوند. آرشیو فایل نسخه های قدیمی تر را حفظ می کند تا در صورت نیاز بتوان به آنها دسترسی داشت. صرف نظر از تعداد نسخه های قبلی، بایگانی فایل یک کپی از هر یک را نگه می دارد.

پشتیبان گیری از فایل های باز

وقایع غیرمنتظره مانند قطع برق یا خرابی هارد دیسک و … ممکن است زمانی رخ دهد که شما در میانه کار روی یک سند هستید. قابلیت پشتیبان‌گیری از فایل باز تضمین می‌کند که حتی از اسناد باز هم نسخه پشتیبان تهیه می‌شود.

دسترسی از راه دور

قابلیتی که به شما امکان می دهد هر زمان که نیاز دارید از هر کامپیوتری به فایل های ذخیره شده دسترسی داشته باشید. تنها چیزی که لازم است جزئیات ورود به حساب ذخیره سازی ابری شما است. این ویژگی برای کسانی که اغلب در حال حرکت هستند و ممکن است نیاز به دسترسی به فایل ها در پرواز، در یک جلسه یا خارج از دفتر داشته باشند بسیار مفید است.

ویژگی های مهم انتخاب فضای ابری

امنیت فایل

این یک ویژگی ضروری است. ارائه دهندگان پشتیبان های آنلاین امن، فایل ها را در حین انتقال و ذخیره سازی رمزگذاری می کنند. در غیر این صورت، اطلاعات شما ممکن است توسط احزاب بدخواه رهگیری و خوانده شود. اکثر شرکت های ذخیره سازی ابری از رمزگذاری SSL و 256 بیتی AES استفاده می کنند.

اشتراک گذاری فایل

ویژگی اشتراک فایل این امکان را به چندین کاربر می دهد تا از هر کجا که هستند به فایل ها در حساب آنلاین شما دسترسی داشته باشند. این ویژگی به ویژه برای کسانی که به دوستان، خانواده یا همکاران نیاز دارند تا بتوانند برخی یا همه فایل‌های ذخیره شده در حساب را مشاهده کنند مفید است.

نودیسک بهترین فضای ذخیره سازی ابری ایرانی

نودیسک، فضای ابری ایرانی که تمام قابلیت هایی که در بالا ذکر شد را دارا می باشد. در این فضای ابری داده ها و اطلاعات شما در برابر مشکلاتی از قبیل آتش سوزی، سرقت، ویروسی شدن و …. در امان است. شما با یک نام کاربری و رمز عبور می توانید از هر دستگاه متصل به اینترنت به اطلاعات خود دسترسی داشته باشید.

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

عیدی ابریش برای شما

10 درصد فضای ذخیره سازی بیشتر

در صورت خرید آنلاین

آیتکس 1402