لوگو نودیسک

با نودیسک (فضای ذخیره سازی ابری) داده ها و فایل هایتان را در مکانی که همواره بتوان به آن دسترسی داشت ذخیره کنید.

اطلاعات تماس
مقالات

فضای ابری چه کاری می تواند برای شما انجام دهد؟

قابلیت های فضای ذخیره سازی ابری

فضای ذخیره سازی ابری مدتی است که در زندگی ما وجود دارد، بنابراین ویژگی های آن برای برخی تعجب آور نیست. با این حال، هنوز بسیاری هستند که نمی دانند واقعاً چه کاری می تواند برای شما انجام دهد. همه ما می دانیم که ذخیره سازی ابری قابلیت های مختلفی را برای مشتریان خود ارائه می دهد، به همین دلیل است که بسیاری از سازمان های بزرگ، آن را در زندگی روزمره خود به کار گرفته اند. قابلیت اطمینان، کارایی و امنیت آن،  افراد زیادی را به خود جلب کرده است، و این افراد اقدام به خرید فضای ابری نموده اند.

از مدیریت اسناد و فایل‌ها گرفته تا حفظ امنیت اطلاعات تا حد امکان، به دلایل متعددی قابل استفاده است. ما فقط در مورد بدون کاغذ کردن دفتر شما صحبت نمی کنیم، بلکه در مورد پیشرفت کسب و کار شما از طرق مختلف صحبت می کنیم. به نظر جالب میاد؟

قابلیت های ذخیره سازی ابری

1- ذخیره سازی ابری خود را سفارشی کنید.

کسب‌وکارهای مختلف، نیازهای متفاوتی دارند و سفارشی کردن منابع بر اساس آنها مهم است. یکی از بزرگترین مزیت ها، امکان سفارشی کردن نوع فضای ذخیره سازی مورد نیاز است. از نوع ذخیره‌سازی گرفته تا سطوح دسترسی، سفارشی کردن آن در دست شماست. فایل‌ها و پوشه‌های ما چه به دلایل شخصی و چه برای تجارت استفاده شوند، نیاز به اصلاح دارند. تنها به همین دلیل است که به عنوان یک ضرورت مفید شمرده می شود.

2- از اطلاعات خود نسخه پشتیبان تهیه کنید.

بکاپ گیری از اطلاعات

یکی از دلایل اصلی استفاده مردم از فضای ذخیره سازی ابری، تضمین است. فضای ابری، تضمین می کند که فایل های آنها برای همیشه امن خواهد بود. همانطور که گفته شد، فضای ذخیره سازی ابری این قابلیت را دارد که از اطلاعات شما برای مبارزه با رویدادهای غیرمنتظره نسخه پشتیبان تهیه کند. علاوه بر این، ذکر این نکته ضروری است که پشتیبان گیری از فضای ذخیره سازی ابری نیز به صورت خودکار قابل انجام است. شما هرگز نمی دانید چه زمانی ممکن است فاجعه رخ دهد، به همین دلیل است که ذخیره سازی ابری دارای ویژگی پشتیبان گیری خودکار است. بیایید کمی در مورد آن صحبت کنیم!

دلیل اینکه پشتیبان گیری خودکار بسیار مهم در نظر گرفته می شود ساده است … ما انسان هستیم. (این چه ربطی به پشتیبان گیری خودکار دارد؟) در زندگی روزمره، ما تمایل داریم به طور همزمان بر روی بسیاری از چیزها تمرکز کنیم. ما مشاغل، مسئولیت ها، وظایف و بسیاری موارد دیگر را داریم. می‌توانید ببینید که کجا و چگونه در طول مسیر چیزها را فراموش می‌کنیم، و یکی از مواردی که در آن فهرست قرار می‌گیرد، پشتیبان‌گیری دستی از اطلاعات ما است. آن وقت است که پشتیبان گیری خودکار وارد می شود! هنگامی که این ویژگی پیکربندی شد، دیگر لازم نیست به پشتیبان گیری دستی فکر کنید.

فایل های پشتیبان را باز کنید

آیا از آن متنفر نیستید وقتی که روی چیزی کار می کنید و رونق می گیرید! اتفاقی می افتد و دستگاه شما خاموش می شود. این ممکن است به دلیل قطعی برق، تصادفات یا خرابی دستگاه باشد. تکلیف آن سند چه خواهد شد؟ آیا همه چیز را از دست خواهم داد؟ آیا قرار است از ابتدا روی آنها کار کنم؟  اینها افکاری است که همه ما قبلاً داشته ایم و اگر شما یکی از آنها نیستید، خوش شانس هستید!

فضای ذخیره سازی ابری راه حلی برای شما دارد و به عنوان «پشتیبان گیری از فایل باز» شناخته می شود. این تضمین می کند که حتی از اسناد باز شما نیز در صورت وقوع اتفاقی، نسخه پشتیبان تهیه می شود.

3- به اشتراک گذاری فایل های خود

اشتراک گذاری فایل، به خصوص در سال 2021، به یک مفهوم محبوب تبدیل شده است. کارمندان راه دور، به لطف فضای ذخیره سازی ابری، این توانایی را دارند که فایل های خود را از طریق در دسترس بودن اینترنت با دیگران به اشتراک بگذارند. مهم نیست در کجا قرار دارید، تا زمانی که این دو مورد را داشته باشید، می‌توانید فایل‌ها را از هر کسی به اشتراک بگذارید و دریافت کنید:

  • دستگاهی با اینترنت
  • دسترسی به آن حساب/پیوند

قابلیت های بسیار بیشتری وجود دارد که می توانیم در مورد آنها صحبت کنیم، در واقع ذخیره سازی ابری می تواند کسب و کار شما را از راه های بسیار بیشتری ارتقا دهد. اگر علاقه مند هستید، تنها کاری که باید انجام دهید این است که با ما تماس بگیرید.

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

عیدی ابریش برای شما

10 درصد فضای ذخیره سازی بیشتر

در صورت خرید آنلاین

آیتکس 1402